فداییان یوسف فاطمه(عج)

فداییان یوسف فاطمه(عج)

*سلام علی آل یس *

مراسم هفتگی هیئت هر دوشنبه بعد از نماز مغرب و عشا در میعادگاه همیشگی، به آدرس :
" انتهای اشرفی اصفهانی خیابان طالقانی کوچه چهارم منزل بردار سمیعی"
برگزار میشود.

برنامه های مراسم هفتگی:
- قرائت قرآن کریم
- قرائت زیارت عاشورا/ حدیث شریف کساء
- سخنرانی
- روضه خوانی

جهت اطلاع از زمان برگزاری و برنامه های جلسات، عبارت " یا مهدی" را به سامانه پیامکی هیئت ارسال نمائید.

شماره سامانه پیامکی :

" 30006132400000 "

"""ضمنا آخرین تغییرات و اخبار هیئت را در بخش "اطلاعیه ها" میتوانید بخوانید"""

پذیرای دلنوشته ها و سخنان ناب شما در بخش دلنوشته ها هستیم.


- پست الکترونیکی هیئت:

" fadaeeian@gmail.com "

........... یا رفیق من لا رفیق له...........

اسلایدر

حدیث

پیوندها

گلایه سردار نقدی از بی‌توجهی دولت به گفتمان اقتصاد مقاومتی بسیج
بسیج پیشنهادات عملیاتی خود را به دولت آینده هم ارائه می‌کند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: مقررات و قوانین ضد تولید را باید شکست و در مقابل آنها ایستاد. خودمان هم نباید بروکراسی اضافی ایجاد کنیم چراکه هنر بسیج، برقراری انضباط اقتصادی با غلبه بر بروکراسی است.

خبرگزاری فارس: بسیج پیشنهادات عملیاتی خود را به دولت آینده هم ارائه می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اینترنتی بسیج، سردار محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین در هم اندیشی راهکارهای بسیج سازندگی برای حماسه اقتصادی که با حضور مسئولین بسیج سازندگی سراسر کشور در سالن رضویه بسیج برگزار شد، گفت: درستکاری، صحت عمل و پاکی در انجام فعالیت اقتصادی بسیار مهم بوده که بایستی همواره با نظارت و تذکر دائمی همراه باشد.

سردار نقدی با بیان اینکه از منظر مقام معظم ولایت، یکی از دلایل وجود مشکلات اقتصادی در کشور، مفاسد اقتصادی است، اظهار داشت: انجام عادلانه کارها و در نظر داشتن مزیت ها و توانمندی های افراد یا همان شایسته سالاری به جای رابطه مداری سبب عنایت خداوند و برکت در کارها می شود.

وی خلوص در نیت ها را برای حماسه سازی، طبق فرمان ولایت مهم برشمرده و تاکید کرد: خداوند متعال وعده داده است که اگر برای رضای او جهاد شود، راهکارها را نمایان ساخته و راه های جدید و گشایش در امور حاصل خواهد شد.

نقدی به فراگیر شدن گفتمان اقتصاد مقاومتی در کشور با فعالیت های ترویجی بسیج اشاره نموده و افزود: لازم است کارهایی انجام شود که قابلیت فراگیری داشته باشد نه اینکه فانتزی بوده و فقط برای ارائه گزارش باشد.

هنر بسیج، برقراری انضباط اقتصادی با غلبه بر بروکراسی است

رییس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر بکارگیری تجارب بدست آمده و استفاده حداکثری از ظرفیت های موجود در سراسر کشورخاطرنشان کرد: باید بروکراسی را مغلوب کرد تا کارها در زمان مناسب بصورت سالم و درست پیش رود نه اینکه هرج و مرج شود.

وی تامین نیازها را در دفاع مقدس با کمترین بروکراسی یادآور شده و ادامه داد: مقررات و قوانین ضد تولید را باید شکست و در مقابل آنها ایستاد و همچنین خودمان هم بروکراسی اضافی ایجاد نکنیم چراکه هنر بسیج، برقراری انضباط اقتصادی با غلبه بر بروکراسی می باشد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین فواید فردی، اقتصادی و اجتماعی ایجاد اشتغال را برشمرده و تصریح کرد: ایجاد زنجیره خرید و مصرف برای یک محصول داخلی می تواند باعث ایجاد اشتغال شود مانند ترویج مصرف قارچ در وعده غذای ادارات و سازمان ها و یا خرید گیاهان دارویی از روستائیان و... و همچنین ارائه محصول به مصرف کنندگان واسطه جهت فراوری و تبدیل محصول به محصولات دیگر.

کار بسیج، کاهش فاصله میان کشاورزان با کشاورز نمونه است

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج، بر همکاری بسیج اصناف برای دعوت از فعالان اصناف جهت سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال در صنف خود تاکید و اضافه کرد: قله کار بسیج بعنوان یکی از وظایف بسیج سازندگی، کاهش فاصله ی متوسط تولید کشاورزان، باغداران و دامداران برای هر محصول با متوسط تولید کشاورز یا باغدار و یا دامدار نمونه در آن محصول یا موضوع است.

وی با بیان مثال عینی در این موضوع گفت: متوسط برداشت سیب در کشور در هر هکتار 15 تن می باشد اما کشاورز نمونه ی کشور برای دهمین سال متوالی توانسته 120 تا 150 تن در هکتار برداشت کند و اگر سایر باغداران فقط 10 درصد آموزه های کشاورز نمونه را عملی کنند، متوسط تولید سیب در کشور دو برابر خواهد شد.

ناتوانی دولت در حماسه سازی و جهاد به دلیل گرفتاری در بروکراسی

وی حماسه سازی را غیر از کارهای عادی و برنامه ریزی شده دانسته و اظهار داشت: وزارتخانه های دولتی که مسئول امور ترویجی هستند به دلیل گرفتاری در بروکراسی اداری نمی توانند جهادی کار کرده و حماسه آفرینی کنند.

سردار نقدی با اشاره به تعامل فرماندهان پایگاه های بسیج روستایی، بسیج مهندسین کشاورزی و بسیج سازندگی بیان کرد: هر ناحیه شهرستانی بسیج با انتخاب دو محصول پر تولید در ناحیه خود و تهیه اقلام آموزشی می تواند برای انتقال تجربه های کشاورزان نمونه به سایر روستائیان در شهرستان خود اقدام و از اجرای آن حمایت کند.

ارائه پیشنهادات بسیج به دولت آینده

وی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: بسیج تاکنون پیشنهادات زیادی را بصورت گسترده و عملیاتی در زمینه اقتصاد مقاومتی به دولت و رییس جمهور ارائه کرده است ولی با وجود تحسین و استقبال آنها، هیچگونه اقدام عملی صورت نگرفت و بسیج ضمن آغاز برخی اقدامات اثرگذار در حوزه اقتصاد مقاومتی؛ به دولت آینده نیز پیشنهادات عملی خود را ارائه خواهد کرد.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۲/۰۲/۰۲
  • ۴۰۱ نمایش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">