فداییان یوسف فاطمه(عج)

فداییان یوسف فاطمه(عج)

*سلام علی آل یس *

مراسم هفتگی هیئت هر دوشنبه بعد از نماز مغرب و عشا در میعادگاه همیشگی، به آدرس :
" انتهای اشرفی اصفهانی خیابان طالقانی کوچه چهارم منزل بردار سمیعی"
برگزار میشود.

برنامه های مراسم هفتگی:
- قرائت قرآن کریم
- قرائت زیارت عاشورا/ حدیث شریف کساء
- سخنرانی
- روضه خوانی

جهت اطلاع از زمان برگزاری و برنامه های جلسات، عبارت " یا مهدی" را به سامانه پیامکی هیئت ارسال نمائید.

شماره سامانه پیامکی :

" 30006132400000 "

"""ضمنا آخرین تغییرات و اخبار هیئت را در بخش "اطلاعیه ها" میتوانید بخوانید"""

پذیرای دلنوشته ها و سخنان ناب شما در بخش دلنوشته ها هستیم.


- پست الکترونیکی هیئت:

" fadaeeian@gmail.com "

........... یا رفیق من لا رفیق له...........

اسلایدر

حدیث

پیوندها

به گزارش بولتن نیوز به نقل از فارس، آیت‌الله احمد جنتی امروز در مراسم نکوداشت آیت‌الله ملاهاشم جنتی (پدرشان) و یادواره 90 شهید محله لادان اصفهان اظهار کرد: تمام مسئولان جامعه و اقشار مردمی برای رسمی کردن حماسه سیاسی و اقتصادی باید دست به دست یکدیگر دهند و در این میان حضور مردم در انتخابات همانند روزهای 22 بهمن و 9 دی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی موجب اقتدار سیاسی نظام و یأس و ناامیدی دشمنان می‌شود، تأکید کرد: شورای نگهبان مطابق با قانون تأیید صلاحیت‌ها را انجام می‌دهد اما مردم مراقب باشند که تمام کاندیداها ویژگی‌های یکسانی ندارند و دقت کنند کسی را برگزینند که از تشر و اخم دشمنان نهراسند.

دبیر شورای نگهبان افزود: از جمله مهمترین ویژگی‌های این فرد باید توانایی مدیریت کشور باشد به گونه‌ای که بتواند مسائلی همچون تورم، گرانی، اشتغال و مسائل سیاسی را به درستی برطرف کند.

وی در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به نقش پیامبران الهی در برقراری نهضت‌های توحیدی در دنیا اظهار کرد: پیامبران الهی برای برقراری حکومت خداوند در زمین با تمام وجود تلاش کردند و در این راستا تمام زندگی خود را وقف ارشاد، هدایت و راهنمایی مردم و تقویت روحیه عرفانی در انسان‌ها کردند.

آیت‌الله جنتی با بیان اینکه پیامبران الهی همواره قبله، پناهگاه و چراغ راه مردم بودند تصریح کرد: تجلی بالاترین قشر مردمی را می‌توان به وضوح در تاریخ اسلام و در وجود پیامبر اکرم (ص) و اولاد ایشان مشاهده کرد.

وی با بیان اینکه اوصیای الهی در زمان غیبت انبیاء پاسداری از خدمات آنها و نگهبانی از آثار دین را بر عهده دارند گفت: علاوه بر وظایفی که اوصیای الهی در بعد هدایت معنوی، فرهنگی، تربیتی و اخلاقی بر عهده دارند لازم است در بعد مبارزات نظامی و مقابله با قدرت‌های سلطه‌گری اقدام کنند.

دبیر شورای نگهبان تأکید کرد: اگر در طول هزاران سال شمع دین افروخته مانده و در تمام زمین آثار انبیا باقی است به دلیل فعالیت‌های همین دو قشر در جامعه انسانی است.

آیت‌الله جنتی ادامه داد: انبیا و اوصیای الهی در تمام ادیان توحیدی با گفتار، زبان، بیان، قلم، اخلاق و رفتار نیکو با مردم ایمان مردم را تقویت و وسوسه‌های شیاطین جنی و انسی را از آنها دفع کردند.

دبیر شورای نگهبان تأکید کرد: در هر کجای جهان که نفس عالم به مردم نرسیده است تمامی زندگی‌ آنها در جنگ و ستیز برای رسیدن به مال و منال دنیوی خلاصه می‌شود و برعکس این موضوع هر کجا عالمی پا گذاشته است آرامش برقرار و امنیت و عدالت حاکم شده است.

وی با اشاره به ویژگی‌های پدر بزرگوارش ملاهاشم جنتی تصریح کرد: وی مردی وارسته، متواضع، ساده‌زیست و زاهد بود و وقار و متانت را می‌توان از ویژگی‌های خاص وی برشمرد.

آیت‌الله جنتی با اشاره به 90 شهید منطقه کوچک لادان در اصفهان گفت: اگر شهدا نبودند آثاری از دین بر جا نمی‌ماند و  معلوم نبود که بر سر کشور ایران چه می‌آمد.

آیت‌الله جنتی تأکید کرد: موج پیشرونده بیداری اسلامی در دنیای کنونی تنها به برکت خون شهدای انقلاب اسلامی و نوری که از قبور شهدا و شمشیر آنها برمی‌خیزد دنیا را روشن کرده و نویدبخش آینده عزت‌آفرین و زیبا برای جهان است.

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۲/۰۲/۲۰
  • ۴۷۱ نمایش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">