فداییان یوسف فاطمه(عج)

فداییان یوسف فاطمه(عج)

*سلام علی آل یس *

مراسم هفتگی هیئت هر دوشنبه بعد از نماز مغرب و عشا در میعادگاه همیشگی، به آدرس :
" انتهای اشرفی اصفهانی خیابان طالقانی کوچه چهارم منزل بردار سمیعی"
برگزار میشود.

برنامه های مراسم هفتگی:
- قرائت قرآن کریم
- قرائت زیارت عاشورا/ حدیث شریف کساء
- سخنرانی
- روضه خوانی

جهت اطلاع از زمان برگزاری و برنامه های جلسات، عبارت " یا مهدی" را به سامانه پیامکی هیئت ارسال نمائید.

شماره سامانه پیامکی :

" 30006132400000 "

"""ضمنا آخرین تغییرات و اخبار هیئت را در بخش "اطلاعیه ها" میتوانید بخوانید"""

پذیرای دلنوشته ها و سخنان ناب شما در بخش دلنوشته ها هستیم.


- پست الکترونیکی هیئت:

" fadaeeian@gmail.com "

........... یا رفیق من لا رفیق له...........

اسلایدر

حدیث

پیوندها


رئیس اندیشکده یقین مرکز بررسیهای دکترینال با تأکید بر لزوم کاهش توقع جامعه از کسب نتایج ویژه در مذاکره با آمریکا، گفت: ایران در مذاکره با آمریکا ضرر نمی کند و صهیونیستها،

متضرر رابطه ایران و آمریکا هستند.

به گزارش فرهنگ نیوز ، حسن عباسی شامگاه سه شنبه در همایش "مقاومت اسلامی" که با حضور جمع کثیری از مردم پردیس در مسجد "امام علی(ع)" این شهر برگزار شد، اظهار داشت: امام راحل(ره) برای خطاب آمریکا از چهار نسبت ام الفساد قرن، شیطان بزرگ، استکبار جهانی و تروریست بالذات استفاده می کردند.
 
واژگان امام راحل(ره) در خطاب آمریکا
 
وی ادامه داد: بدون شک ذات ایالات متحده برخاسته از تروریسم است، این کشور از سه قرن گذشته بر مبنای کندن پوست سر سرخپوستان آن قاره و صاحبان اصلی سرزمین آمریکا توسط انگلیسی ها و فرانسوی ها بنا شده است، بدین ترتیب این کشور با عمری ۲۱۰ ساله شکل گرفت.
 
این مسئول اضافه کرد: یک مسلمان واقعی با بکارگیری واژه الله اکبر تنها برای یک فرد آن هم خداوند متعال مقام کبریایی قائل است، از این رو، مقام استکباری خاص باری تعالی است و هر آنکس که روی زمین خود را در این مقام فرض کند، منفور خواهد بود.
 
عباسی افزود: شیطان بزرگ دیگر واژه مورد استفاده بنیانگذار جمهوری اسلامی در خطاب ایالات متحده بود، همواره یک پای شیطان در جوهره وجودی آمریکا دیده می شود.
 
به بیان رئیس اندیشکده یقین، مرکز بررسی های دکترینال، مادر همه مفاسد و یا در اصطلاح ام الفساد دیگر نسبت برازنده ایالات متحده و مورد استفاده امام راحل(ره) است؛ نباید فراموش کرد که آمریکا مقابل ایران اسلامی از همان ابتدا با همین شرایط امروز صفارایی کرده و خواهد کرد.
 
لگدپرانی مقامات آمریکایی بعد از اتمام تلفن رئیس جمهوری ایران
 
وی رفتار و اظهار نظرات باراک اوباما و سایر مسئولان ارشد ایالات متحده بعد از اتمام تماس تلفنی با رئیس جمهوری ایران را لگدپرانی سران آمریکایی خواند و گفت: امروز هریک از مسئولان آمریکایی به شکلی متفاوت نسبت به دیگری موضع می گیرد و در نهایت واژه "همه گزینه ها روی میز است" عنوان می شود.
 
این مسئول تصریح کرد: البته هنوز مذاکره ای آغاز نشده و این رابطه صرفاً به یک ارتباط تلفنی محدود است، اما آنچه در روزهای گذشته از غربی ها شنیده شد، نامردی است.
 
عباسی ادامه داد: نظام به مقوله مذاکرات از همان ابتدا خوش بین نبود و این عدم خوش بینی در بیانات ابتدای سال رهبر معظم انقلاب در مشهد نیز نمود پیدا کرد، اما جوّی در فضای جامعه راه افتاده که بر اساس آن گویی همه مشکلات اقتصادی حال حاضر ایران محصول عدم رابطه با آمریکاست.
 
رئیس اندیشکده یقین، مرکز بررسی های دکترینال اضافه کرد: امروز کشور یونان با بدهی هنگفتی بالغ بر ۵.۵ تریلیون یورو، ایتالیا با بدهی ۲.۲ تریلیون یورو، فرانسه با بدهی دو تریلیون یورو، اسپانیا با بدهی ۱.۳ (یک و سه) تریلیون یورو و انگلستان با بدهی ۱.۲ (یک و دو) تریلیون یورویی با وجود ارتباط با آمریکا و پذیرش کشور جعلی اسرائیل در منجلاب مشکلات شدید اقتصادی و سقوط به ورطه ورشکستگی دست و پا می زنند.
 
چالشهای اقتصادی در ارتباط با آمریکایی ورشکسته
 
وی، آمریکای امروز را کشوری ورشکسته و در آستانه فروپاشی اقتصادی خواند و افزود: چرا امروز کسی نیست که دلایل فروپاشی اقتصاد ایالات متحده آمریکا را شرح دهد، مردم این کشور در جریان وال استریت تلاش داشتند تا به تضییع حق ۹۹ درصد توسط قشری یک درصدی اشاره کنند.
 
این مسئول متذکر شد: اگر رابطه با آمریکا قابلیت رفع مشکلات اقتصادی را داشت چرا کشورهای حوزه یورو به چنین وضعی دچار شده اند، از اینکه بگذریم چرا شرایط امروز خود ایالات متحده به ورطه نابودی و ورشکستگی رسیده است.
 
عباسی تصریح کرد: شهردار دیترویت، مرکز ایالت میشیگان آمریکا به عنوان منطقه ای صنعتی و برخوردار از وجود کمپانیهای مشهوری نظیر ژنرال موتور و تولید اتومبیل فورد چندی پیش اعلام ورشکستگی کرد و آن شهر دو میلیون نفری نیم قرن گذشته حال به ناحیه ای متروک و ۷۰۰ هزار نفری بدل شده است.
 
رئیس اندیشکده یقین، مرکز بررسی های دکترینال ادامه داد: اگر آمریکا همان اقتصاد افسانه ای است که در سایه تعامل با آن مشکلات اقتصادی رفع می شود، چرا خود این کشور امروز با بدهی ۱۷ تریلیون دلاری دست و پنجه نرم می کند.
 
لزوم کاهش توقع جامعه از کسب نتایج ویژه در مذاکره با آمریکا
 
وی با تأکید بر لزوم کاهش توقع جامعه از کسب نتایج ویژه در مذاکره با آمریکا افزود: چرا برخی توقع جامعه را به حدی بالا می برند تا مردم فکر کنند که نشستن پای میز مذاکره همانا و رفع مشکلات اقتصادی نیز همان.
 
این مسئول ادامه داد: اگر جامعه به سوی چنین سطح توقعی سوق داده شود، تیم مذاکره کننده مجبور به دادن امتیار خواهد شد، باید انتظار از مذاکره در کشور پایین بیاید؛ آنها گرگ باران دیده و بلد کار در مذاکره هستند و پیش از این اهداف خود را در قبال روسیه و چین نیز محقق کرده اند.
 
عباسی اضافه کرد: امروز نباید فراموش کرد که هر کشوری که رابطه قوی تری با آمریکا دارد با مشکلات بزرگتر اقتصادی نیز روبه روست.
 
ارتباط با آمریکا مشکلات اقتصادی را حل نمی کند
 
رئیس اندیشکده یقین، مرکز بررسی های دکترینال با اشاره به تعطیلی دولت فدرال آمریکا از دو شب گذشته خاطرنشان کرد: اقتصادی که با تعطیلی نهادهای خدماتی و بیکاری ۸۰۰ هزار کارمند، آینده ای نامعلوم را پیش رو دارد چگونه می توان نقطه اتکایی برای دیگران باشد.
 
وی ادامه داد: این مبحث جاری در جامعه امروز ایران بویژه میان نسل جوان که برقراری رابطه با آمریکا مشکلات اقتصادی را برطرف می کند، ارزیابی غلطی است؛ اگر چنین اصلی صادق بود نباید شرایط امروز کشورهای اروپایی به این نقطه اسفبار می رسید.
 
این مسئول اضافه کرد: تعطیلی قلب صنعتی آمریکا یعنی دیترویت، قیام وال استریت، ورشکستگی یک به یک بانکهای اروپایی و آمریکایی و ... همه و همه نشانه این است که مردم ما نباید طمع خوار شوند که ارتباط با آمریکا مشکلات اقتصادی کشور و آنها را رفع می کند.
 
عباسی افزود: مردم از یاد نبرند که آمریکا در همان سال گفتگوی تمدنها، پرچم جنگ تمدنها را بر دوش گرفت و به افغانستان و عراق یورش برد و ایران را در لیست محور شرارت قرا داد، ما نباید از یک سوراخ دو بار گزیده شویم.
 
آمریکا دست از خباثت بر نمی دارد
 
رئیس اندیشکده یقین، مرکز بررسی های دکترینال با بیان اینکه ایران در مذاکره با آمریکا ضرر نمی کند، عنوان کرد: سیاست برد برد محصول مذاکره با آمریکاست.
 
وی ادامه داد: امروز نظام اجازه انجام مذاکرات را داده است و ما همه تابع هستیم، حال اگر طیفی سیاسی بخواهد اینگونه القا کند که مشکلات با مذاکره حل می شود باید تصحیح کرد که مشکلات با مذاکرات رفع نمی شود.
 
این مسئول اضافه کرد: در این بین تهدیدهای نظامی نیز در سایه مذاکره برطرف نمی شود، چراکه روز گذشته اوباما در کنار سرکرده صهیونیستهای غاصب دوباره از روی میز بودن همه گزینه ها از جمله حمله نظامی سخن به میان آورد.
 
عباسی افزود: بار دیگر تأکید می کنم که ام الفساد قرن، شیطان بزرگ، استکبار جهانی و تروریست بالذاتی همچون آمریکا دست از خباثت بر نخواهد داشت و ما نباید خام شویم.
 
ایران در مذاکره با آمریکا ضرر نمی کند/ زیان صهیونیستها از ارتباط ایران و آمریکا
 
رئیس اندیشکده یقین، مرکز بررسی های دکترینال بیان کرد: نیت نظام از صدور مجوز برای مذاکره با آمریکا نمایان سازی چهره واقعی آمریکا نزد افکار داخلی و جهانی است؛ ایران در سال ۸۳ هجری شمسی تمام فعالیتهای صلح آمیز هسته ای خود را تعلیق کرد اما با کارشکنی غربی ها مواجه شد.
 
وی با اشاره بیانات رهبر فرزانه انقلاب اظهار داشت: به گفته رهبر معظم انقلاب اگر آن روز چنین اقدامی صورت نمی گرفت، می گفتند که ایران همکاری نمی کند.
 
این مسئول ادامه داد: امروز به اذعان کشورهای غربی موضوع مذاکره برای رهبری، مردم و نظام مقدس اسلامی مبحثی دو سر برد و یا به قولی برد برد تلقی می شود.
 
عباسی تصریح کرد: اگر غرب پای کار بیاید، به تعهدات خود عمل کند و دست از خباثت و تحریم و تهدید بردارد، نظام اسلامی به پیروزی رسیده است؛ مطمئن باشید اگر بین ایران و آمریکا رابطه ای برقرار شود عنصر متضرر رژیم اشغالگر قدس است.
 
رئیس اندیشکده یقین، مرکز بررسی های دکترینال اضافه کرد: حال اگر غرب به این تعهدات عمل نکند باز هم ایران ضرر نخواهد کرد، چراکه جهان چهره واقعی آمریکا و هم پیمانانش را خواهد دید.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۲/۰۷/۱۱
  • ۴۴۵ نمایش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">