فداییان یوسف فاطمه(عج)

فداییان یوسف فاطمه(عج)

*سلام علی آل یس *

مراسم هفتگی هیئت هر دوشنبه بعد از نماز مغرب و عشا در میعادگاه همیشگی، به آدرس :
" انتهای اشرفی اصفهانی خیابان طالقانی کوچه چهارم منزل بردار سمیعی"
برگزار میشود.

برنامه های مراسم هفتگی:
- قرائت قرآن کریم
- قرائت زیارت عاشورا/ حدیث شریف کساء
- سخنرانی
- روضه خوانی

جهت اطلاع از زمان برگزاری و برنامه های جلسات، عبارت " یا مهدی" را به سامانه پیامکی هیئت ارسال نمائید.

شماره سامانه پیامکی :

" 30006132400000 "

"""ضمنا آخرین تغییرات و اخبار هیئت را در بخش "اطلاعیه ها" میتوانید بخوانید"""

پذیرای دلنوشته ها و سخنان ناب شما در بخش دلنوشته ها هستیم.


- پست الکترونیکی هیئت:

" fadaeeian@gmail.com "

........... یا رفیق من لا رفیق له...........

اسلایدر

حدیث

پیوندها

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۳/۰۱/۰۷
  • ۱۶۸۶ نمایش

نظرات (۱۶)

سلام.
به لطف خداوند و حضرت زهرا با شعری در مورد حضرت زهرا به روزیم.
منتظر شما و نظر های زیباتون.
تشریف بیارید
یا علی مدد
التماس دعای فراوان
یا حضرت مادر
پاسخ:
علیکم السلام...
ممنون از حضور وواطلاع رسانی
خدمت میرسیم
محتاجیم به دعای فرج
یاعلی(ع)

سلام
با مطلب"چرا حال عبادت نداریم؟" بروزم
یا علی

پاسخ:
علیکم السلام...
ممنون از حضور وواطلاع رسانی
خدمت میرسیم
یاعلی(ع)
سلام
من قطره امو طالب دریا بودم
من بنده امو بنده مولا بودم
بر سنگ مزارم بنویسید چنین
من گریه کن حضرت زهرا بودم
پاسخ:
علیکم السلام...
ممنون از حضورتون..
یازهرا(س)

سلام حلال کنید عازم حرمم
پاسخ:
علیکم السلام ...
خوش به سعادتتان
چه زود از مادر عیدی گرفتید...
این کـــربلای من گره اش وانمیشود
خسته شدم زبدرقه ای زائــران حسین(ع)
یاحسین(ع)
هر سال مَنَم عَبد عَطایت مادر
خوشبخت شُدَم ذیل دُعایت مادر
نوروز که قابلی ندارد بی بی
صَد عید ، الهی به فدایت مادر 

آزادی سربازان مظلوم ایرانی صلوات...

یازهرا[گل]
پاسخ:
سلام علیکم...
....
اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم...
یا یاس کبود علی

سلام،

با این پست همراه شوید و به صورت آنلاین آمار لحظه به  لحظه جهان را ببینید. علاوه بر آمار جمعیت جهان که عجیب است آمارهای دیگری هم به چشم می آیند. مثل:
* آمار خودکشی
* آمار سقط جنین
* آمار سیگارهای مصرف شده امروز
* آمار افراد دارای سو تغذیه
و...

تشریف بیارید:

http://ghasedoon.blog.ir/post/55

پاسخ:
علیکم السلام...
خدمت میرسیم
ممنون از اطلاع رسانی
یازهرا(س)

  • فانوس جزیره ...
  • سلام علیکم
    حضرت زهرا سلام الله علیها فرمودند :
    همانا حقیقت و واقعیّت تمام سعادت ها و رستگارى ها در دوستى علىّ علیه السلام در زمان حیات و پس از رحلتش خواهدبود.
    ایام تسلیت باد .. التماس دعا
    عاقبتتون بخیر 
    پاسخ:
    علیکم السلام...
    ممنون از حضور و حدیث ولایت از مادر
    محتاجیم به دعای فرج

  • فدایی سید علی
  • برای شهید علی خلیلی:

    به خاطر منکر، معروفی را کشتند؛
    ندانستند که معروف تر می شود…

     شادی روح تمام شهدای ناهی منکر صلوات...

    پاسخ:
    اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
  • میلاد علیدوست

  • سلام خدمت شما...ایشالا که سلامت باشید...باموضوع "استفاده از فرصت ها "در خدمتم
    موفق وتندرست باشید.
    پاسخ:
    علیکم السلام...
    ممنون و همچنین جنابعالی انشا الله در صحت و سلامت در خدمت رهبری باشید.
    "استفاده از فرصت ها" برای یاوری نائب امام زمان(عج) و ولی فقیه را قدر بدانید.
    که این فرصت همیشه به کسی عنایت نمی شود.
    ...
    من شیعه علی(ع) سرمست حیدرم
    رو قلب من نوشته فدائی حرم
    تا که آقا بیاد تو خط رهبرم
    یازهرا(س)
  • عرفان اقوامی
  • بسم الله الرحمن الرحیم 
    سلام دوست عزیز ..................... عیدتان مبارک
    با مطلب "بهترین و جذاب ترین امکانات گوگل" در خدمت شما هستم.
    لطفا به ما سر بزنید!
    موفق و پیروز باشید ................... یــــا عــــلی (ع)
    - مدیریت پارسی سمپاد - 
    #عرفان اقوامی
    پاسخ:
    علیکم السلام...
    ممنون بزرگوار
    حتما خدمت میرسیم
    موفق سربلند باشید
    یا فاتح خیبر علی(ع)

    هر سال مَنَم عَبد عَطایت مادر
    خوشبخت شُدَم ذیل دُعایت مادر
    نوروز که قابلی ندارد بی بی
    صَد عید ، الهی به فدایت مادر
    سلام.
    با کلیپ صوتی مراسم فاطمیه گروه سیره شهدای شهرستان محلات به روزیم.
    جلسه عزاداری(1393/01/12)
    منتظر شما و نظرات شما هستیم...
    یا زهرا
    التماس دعا
    پاسخ:
    علیکم السلام...
    ممنون از اطلاع رسانی شما
    خدمت میرسیم
    محتاجیم دعای فرج
    یازهرا(س)

    یا فاطـــــــــمه الزهـــــرا(س)

    زهرا دلش از یاس بود

    دانه های اشکش از الماس بود

    سلام

    تسلیت ...

    پاسخ:
    علیکم السلام...
    یا زهرا علیها السلام
  • خدایا پناهم بده
  • سلام علیکم

    ما گوشه نشینان غم فاطمه هستیم / محتاج عطا و کرم فاطمه هستیم/
    یک عمر چو شمع گر بسوزیم کم است / دل سوخته عمر کم فاطمه هستیم/

    .............

    بزرگوار با اجازتون لینکتون می کنم

    خواهش میکنم اگه ناراضی بودید حتما بنده رو در جریان بگذارید

    در پناه حق باشید

     

     

    پاسخ:
    علیکم السلام...

    باور نمی کنی که بدون تو بی کسم
    کی می شود جدایی تو باورم مرو
    "تبت یداه" آنکه ز ساقه تو را شکست
    یاس کبود من گل نیلوفرم مرو
    زینب شبی لبش در گوشت نهاد و گفت
    کردم دعا که خوبشوی مادرم مرو

    شما به ما لطف دارید بزرگوار..
    لینک وب شما هم با افتخار زینت بخش ستون اولئک المقربون های ما شد

    یامهدی(عج)

    نمازم را شکسته خواندم امروز
    به پهلوی تو اقتدا کردم
    خانم
    صلی الله علیکٍ ایتها الصدیقه الطاهره
    پاسخ:

    دیوار گشته است عصای تو باز هم

    بینم که دست بر سر زانو گرفته ای

    دیشب نماز نافله تو نشسته بود

    دیدم که دست خویش به پهلو گرفته ای

    هر گه که در به روی علی باز می کنی

    خوشحال می شوم که تو نیرو گرفته ای

    یازهرا سلام الله علیها

  • هیئت جوانان علی اکبر اصفهان
  • ...ابتدای سفرم شادی و غم توام شد
    شادی و غم غزلی شد، غزلی مبهم شد

    فاصله مشکل من بود، که در این جاده
    چارده مرتبه این فاصله کم شد، کم شد

    ابتدا حرف دلم را به نگاهم دادم
    بوسه می خواست لبم،گنبد خضرا خم شد

    خم شد آهسته از اسرار ازل با من گفت
    گفت: ایوان نجف بوسه گه عالم شد

    بعد هم پشت همان پنجره رویایی
    چشم من محو ضریحی که نمی دیدم شد

    خواستم گریه کنم بلکه بر این زخم عمیق
    گریه مرهم بشود، خون جگر مرهم شد

    گریه کردم، عطش آمد به سراغم،گفتم:
    به فدای لب خشکت! همه جا زمزم شد

    آنقدر دور حرم سینه زدم تا دیدم
    کعبه شش گوشه شد آنگاه دلم محرم شد

    روی سجاده خود یاد لبت افتادم
    تشنه ام بود، ولی آب برایم سم شد

    زنده ماندم که سلامی به سلامی برسد
    از محمد به محمد که میسر هم شد

    من مسلمان شده مذهب چشمی هستم
    که درآن عاطفه با عشق و جنون توام شد

    سالها پیر شدم در قفس آغوشت
    شکر کردم، در و دیوار قفس محکم شد

    کاروان دل من بسکه خراسان رفته است
    تار و پود غزلم جاده ابریشم شد

    سالها شعر غریبانه در ابیات خودش
    خون دل خورد که با دشمن خود همدم شد

    داشتم کنج حرم جامعه را می خواندم
    برگ در برگ مفاتیح پر از شبنم شد

    یازده پله زمین رفت به سمت ملکوت
    یک قدم مانده به او کار جهان در هم شد

    بیت آخر نکند قافیه غافلگیرت
    آی برخیز ز جا قافیه یا قائم شد...

    سید حمیدرضا برقعی

    پاسخ:
    یازده پله زمین رفت به سمت ملکوت
    یک قدم مانده به او کار جهان در هم شد

    بیت آخر نکند قافیه غافلگیرت
    آی برخیز ز جا قافیه یا قائم شد...

    یا قائم آل محمد(عج)

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">