فداییان یوسف فاطمه(عج)

فداییان یوسف فاطمه(عج)

*سلام علی آل یس *

مراسم هفتگی هیئت هر دوشنبه بعد از نماز مغرب و عشا در میعادگاه همیشگی، به آدرس :
" انتهای اشرفی اصفهانی خیابان طالقانی کوچه چهارم منزل بردار سمیعی"
برگزار میشود.

برنامه های مراسم هفتگی:
- قرائت قرآن کریم
- قرائت زیارت عاشورا/ حدیث شریف کساء
- سخنرانی
- روضه خوانی

جهت اطلاع از زمان برگزاری و برنامه های جلسات، عبارت " یا مهدی" را به سامانه پیامکی هیئت ارسال نمائید.

شماره سامانه پیامکی :

" 30006132400000 "

"""ضمنا آخرین تغییرات و اخبار هیئت را در بخش "اطلاعیه ها" میتوانید بخوانید"""

پذیرای دلنوشته ها و سخنان ناب شما در بخش دلنوشته ها هستیم.


- پست الکترونیکی هیئت:

" fadaeeian@gmail.com "

........... یا رفیق من لا رفیق له...........

اسلایدر

حدیث

پیوندها

از کربلا تا کربلا

...

فقط کافیست کوله بارت را سبک آماده کنی و عزم حرکت کنی

روزها را هی شمردم تا که شد وقت سفر

تا بیایم لحظهها را میشمارم کربلا

دست خالی آمدن سوی تو خوش اقبالی است

دارم آه و تشنگی در کوله بارم کربلا

...

..

.


نیت کن به یاد پاهای برهنه کاروان به یاد آبله پای کودکان

پابرهنه قدم بردار

عباس جان

این دختران من که بیابان ندیده اند

در عمر خویش خار مغیلان ندیده اند

یک لحظه هم ز خیمه ی طفلان جدا نشو

جان رباب از دم گهواره پا نشو

...

..

.

نگران پای رفتن نباش

پای رفتن را خودش به تو می دهد 

این زمین چیست که با کرب و بلا معجون است
هر که را پای نهند جان و دلش محزون است

...

..

.

حالا آرام خود را دراین رودهای در حرکت رها کن

که این رود به دریا ختم می شود

دوباره سائلی آمد، درِ حرم بگشا

نشان خانه ی تان را ز هر که پرسیدم

- نشان سیدی از خانواده ی زهرا -

به گریه مردم عابر جواب می دادند

...

..

.

راستی نیازی نیست در کوله بارت خوردنی حمل کنی

اینجا همه مهمان سفره اربابند

با گریه تا محله ی سادات هاشمی

با کاسه ای به دست، گدایت دویده است

از خانه ی علی به همه کوچه های شهر

بوی غذای نذری زهرا رسیده است

...

..

.

در تمام مسیر

تابلو ها دلت را پرواز می دهد و قدم هایت را تند تر

فاصله بین من و شهر شما یک وجب است
نقشه‌ها وقتی از این فاصله‌ها می‌کاهند

من که از خود خبرم نیست چه قیدی دارم؟
جمله‌های خبری قید مکان می‌خواهند

...

..

.

درکنار جاده مردم بهشت میخرند برای خود و

خدمت به زوار حسین(ع) را مایه شرف می دانند

اینجا به کف پای زائرین حسین(ع)  بوسه می زنند 

 خستگی در کن

عازم شدم به سوی خدا از ره شما
فکری برای عاشقتان بین جاده کن

عمری برای زینبتان گریه کردم
از من برای نوکریت استفاده کن

...

..

.

آن رودها به دریا رسیده اند و تو در امواج دریا گمشده ای

موج های دریا به ساحل نجات خواهد رسید

خود را میان موجها رها کن

باز از بام جهان بانگ اذان لبریز است

مثنوی بار دگر از هیجان لبریز است

بحر آرام دگر باره خروشان شده است

ساحل خفته پر از لولو مرجان شده است

...

..

.


دیگر موج به ساحل رسیده است

ای دل تو خاک پای همین خانواده ای

در لحظه های اشک چنان فوق العاده ای

با هر حسین گفتن آرام و ساده ای

«انگار روبروی حرم ایستاده ای..»

...

..

.

بسم الله

السلام علی الحسین و علی علی ابن الحسین

و علی اولاد الحسین و علی اصحاب الحسین

التماس دعا


  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • ۹۲/۰۹/۲۸
  • ۱۹۶۲ نمایش

نظرات (۱۵)

  • نینجاسایبری
  • سلام واقعن دلم پرکشید مخصوصن او ندختر چادری که پشت کوله اش عکس آقا روزده بود....امتحانات بهانه ای شد تا خونواده اجازه رفتن ندن....کربلا یاحسین منم کربلا.....
    ممنون از دعوتتون....یاعلی
    پاسخ:
    علیکم السلام...
    اللهم رزقنی زیارت الحسین
    کربلا آروی ماست خدا می داند
    ممنون از حضورتون
    یاحسین

  • نازنین روانبخش
  • سلام

    خیلی قشنگ بود ... عالی بود ... مرسی ...

    اون اخرین عکس ... حرم امام حسین ... ناخوداگاه لبخند رو لب ادم میاره ...

    خدا نصیب کنه ایشالله ...

    پاسخ:
    علیکم السلام...
    پرده از روی ضریحت تا رفت
    سهم ما گشته پریشانی ها

    ممنون از حضورتون
    التماس دعا
    یاحسین
  • غریبه غریب
  • زیارذت قبول

    دلمون کربلایی شد...ممنون
    پاسخ:
    سلام علیکم...
    ممنون از حضورتون
    یا حسین

  • فدایی سید علی
  • سلام بسیار عالی بود و دلنشین...
    خدا قسمتمان کند زیارت دوباره اش را....
    التماس دعا
    پاسخ:
    علیکم السلام...
    خدا قسمت همه بکند
    ما هنوز آرزو به دل اولین باریم
    ممنون
    محتاجیم به دعای فرج

  • سجاد مؤذنی
  • "لبیک یا حسینـــ"
    پاسخ:
    لبیک یا حسین
    بدجور هوایی شدم با عکسات...
    اجرت با مولا
    پاسخ:
    سلام علیکم...
    التماس دعا
    یا حسین

    آقا جان عالی بود

     

    عجیبه ها

    ماهم همینطوری شدیم مسافر کربلا

     

    الله اکبر

    پاسخ:
    سلام علیکم...
    اگه اینجوریم نریم که دق میکنیم
    یاالله

  • عمار العلی
  • سلام
    ممنون سر زده بودی
    فک کنم آقا خیلی وقته ازم ناراحته
    هنوز منو نطلبیده
    برام دعا کن
    پاسخ:
    علیکم السلام...
    ممنون از حضور گرمتون
    آقا همه رو مهمون کرده ما آماده نیستیم...
    ما برا همه دعا می کنیم
    از همه ام التماس دعا داریم
    یا حسین

  • منتظر قائم آل محمد(گروه ظهور)
  • سلام این چند روز هر کجا که سر می گردانی ...یاد کربلا وسفر وحرم امام حسین زنده می شود ..چه توفیق اجباری شیرینی با اربعین حسین گیرمان می آید
    اللهم ارزقنی زیارت وشفاعه الحسین فی الدنیا والاخرت
    پاسخ:
    علیکم السلام...
    اللهم ارزقنی توفیق شهادت...
  • فرمانده عملیات
  • سلام همسنگر
    ممنون ازحضورتون
    حدیث روز/ سخن امام حسین(ع) درباره شأن نزول آیه تطهیر
    حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام در حدیث شریفی به نقل از پدر بزرگوارشان سخن رسول اکرم صلی الله علیه و آله درباره شأن نزول آیه تطهیر را بیان فرموده‌اند.
    امام حسین علیه السلام به نقل از پدر بزرگوارشان می‌فرمایند: در خانه امّ سلمه بر پیامبر خدا صلی‌الله علیه و آله وارد شدم و این آیه نازل شده بود: «اِنَّما یُریدُ اللّه ُلِیُذْهِبَ عَنْکُمُ الرِّجْسَ اَهْلَ البیتِ ویُطَهِّرَکُمْ تطهیراً». 
    پس پیامبر خدا صلی‌الله علیه و آله فرمود: اى على! این آیه در حقّ تو و دو نوه من و امامان از نسل تو نازل شد.
    متن حدیث:
    الإمام الحسین عن أبیه علیهم‌االسلام: دَخَلتُ عَلى رَسولِ اللّه ِ صلی الله علیه و آله فی بَیتِ اُمِّ سَلَمَةَ ، وقَد نَزَلَت هذِهِ الآیَةُ : «إنَّما یُریدُ اللّه ُ لِیُذهِبَ عَنکُمُ الرِّجسَ أهلَ البَیتِ ویُطَهِّرَکُم تَطهیرًا» ، فَقالَ رَسولُ اللّه ِ صلی الله علیه و آله : یا عَلِیُّ، هذِهِ الآیَةُ نَزَلَت فیکَ وفی سِبطَیَّ والأَئِمَّةِ مِن وُلدِکَ. 
    «کفایة الاثر، صفحه 156»

    پاسخ:
    علیکم السلام...
    همسنگری عزیز ما هم از حضور پرمهر شما ممنونیم
    این نظر به چشم و دل آرامش می دهد
    یاحسین(ع)

    کربلا آرزوی ماست خدا می داند
  • خادم الزهرا (س)
  • کربلا کربلا اللهم الرزقنا

    بعد چهل شب لب خودرابه سخن بازکنم
    همه غم های دلم  را به تو ابراز  کنم
    شرح حال من بی تو ،به تو گفتن دارد
    بشنو  ای جان برادر " که شنفتن دارد
    سوی شام ،از برتو بادل سوزان رفتم
    خون دل خوردم و همراه یتیمان رفتم

     بین این راه نبودی چه کتک ها خوردم
    گرنمی بود شکیبایی من "می مردم
    چهل شبه، قدچهل سال من آزارشدم
    شاهد سرزنش و طعنه اغیار شدم
    نشنیدست کسی آنچه که من بشنفتم
    هر چه گویم"  ای برادر! بخدا کم گفتم
    تاکه باصوت علی لب به سخن واکردم
    دشمنان را همه "آزرده و  رسوا کردم
    با دل خون شده از غم بنگر بر گشتم
    مو سپیدو قدکمانی ،زسفر بر گشتم
    خیز و بر جا" قد و بالای مرا حال ببین
    زینب خویش تو بشکسته پرو بال ببین

    حسین علیه السلام همه ی عالم را شرمنده ی خود کرده است ...

    و این همان مقام محمود است
    پاسخ:
    مقاما محمودا
  • نازنین روانبخش
  • خیلی زیبا ...

    خدا روزی مون کنه به حق محمد و ال محمد ...

    پاسخ:
    سلام علیکم...
    ان شالله...
    ممنون از حضورتون
    یامحمد(ص)

    دلم گرفته....
    دوباره سرزدم...
    این کربلای من گره اش وا نمی شود...
    خسته شدم ز بدرقه ی زائران حسین(ع)


    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">