فداییان یوسف فاطمه(عج)

فداییان یوسف فاطمه(عج)

*سلام علی آل یس *

مراسم هفتگی هیئت هر دوشنبه بعد از نماز مغرب و عشا در میعادگاه همیشگی، به آدرس :
" انتهای اشرفی اصفهانی خیابان طالقانی کوچه چهارم منزل بردار سمیعی"
برگزار میشود.

برنامه های مراسم هفتگی:
- قرائت قرآن کریم
- قرائت زیارت عاشورا/ حدیث شریف کساء
- سخنرانی
- روضه خوانی

جهت اطلاع از زمان برگزاری و برنامه های جلسات، عبارت " یا مهدی" را به سامانه پیامکی هیئت ارسال نمائید.

شماره سامانه پیامکی :

" 30006132400000 "

"""ضمنا آخرین تغییرات و اخبار هیئت را در بخش "اطلاعیه ها" میتوانید بخوانید"""

پذیرای دلنوشته ها و سخنان ناب شما در بخش دلنوشته ها هستیم.


- پست الکترونیکی هیئت:

" fadaeeian@gmail.com "

........... یا رفیق من لا رفیق له...........

اسلایدر

حدیث

پیوندها

به گزارش مشرق، گروهی به اصطلاح مسلمان در انگلیس، نسخه‌ای از این موزیک را منتشر کرده‌اند که در آن دختران و پسران مسلمان با ریتم این آهنگ و البته با پوشش به اصطلاح اسلامی انگلیسی خود در حال رقص می باشند.


اسلام انگلیسی با طعم رقص زن مسلمان

در این ویدیو که به شدت مورد توجه جوامع سکولار غربی قرار گرفته و تا کنون بیش از ۳۰۰ هزار بار تماشا شده، مردان و زنان به اصطلاح مسلمان انگلیسی و شماری از کودکان در چند خیابان، پارک، مسجد، سوپر مارکت، استادیوم ورزشی و همچنین در خانه های خود با این آهنگ می رقصند و آواز می خوانند؛ جالب آنکه عبدالحکیم مراد، استاد دانشگاه کمبریج نیز در این ویدیو شرکت نموده و در طول این کلیپ تابلویی در دست دارد که واژه happy بر آن نوشته شده است.

اسلام انگلیسی با طعم رقص زن مسلمان

 

اسلام انگلیسی با طعم رقص زن مسلمان

در این راستا وبلاگ مشی صداقت (The Honesty Policy) که این ویدبو را تولید کرده در پُستی نوشت: این چیزی است که ما می خواهیم شبیه‌ آن باشیم؛ جامعه ای ملی که به خاطر هم متحد می شوند. هر یک از افراد برای خوبی بزرگتری، کمی از وقت خود را می دهند. و ادامه داده: ما صاحب نظران، فعالان، ستاره ها، دانشجویان،‌استادان دانشگاه و آدم های معمولی را یکجا در یک ویدیو جمع کرده ایم.

اسلام انگلیسی با طعم رقص زن مسلمان

انگلیسی ها در این وبلاگ به ظاهر اسلامی می افزاید: ما بریتانیایی های مسلمان مشهوریم به کمی خشک بودن؛ این ویدیو برعکسش را ثابت می کند. ما خوشحالیم. پرانرژی ایم. جهانی هستیم. متنوعیم. خلاقیم. بامزه ایم. اهل بیرون رفتنیم. و هر چیز دیگری که بشود فکرش را کرد.

عده‌ای نیز در صفحه فیس بوک (Facebookاین وبلاگ انگلیسی از به ظاهر مسلمانان انتقاد نموده و عنوان نموده اند: چرا این قدر خوش حالید؟ چون ویدیویی درست کرده اید که در آن خواهران مسلمان ما می رقصند و آواز می خوانند تا همه دنیا ببینند؟ شرم باد بر شما. از خدا بترسید.

با این وجود در همین صفحه از قول شماری از به اصطلاح صاحب نظران مسلمان انگلیسی که از این ویدیو حمایت کرده اند آمده است: محکم ایستادگی کنید و علیه متعصب ها سخن بگویید. اجازه ندهید سکوتتان با تسلیم اشتباه گرفته شود. مثبت نگری را ترویج کنید و منفی نگری را با مثبت نگری بیشتر از میان ببرید.

اسلام انگلیسی با طعم رقص زن مسلمان

در مجموع به نظر می رسد که با توجه به آنکه هر روزه از گسترش اسلام در انگلیس سخن گفته می‌شود، روی دیگر این امر در استحاله مبانی اسلامی بوده و به نوعی پروش اسلام انگلیسی در دامان آنگلوساکسون ها می باشد؛ اسلامی سکولار که تنها پوسته ای سنتی آن را احاطه کرده است

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۳/۰۲/۰۳
  • ۸۸۵ نمایش

نظرات (۱۱)

)تقویت روحانیت ( استاد علامه شعرانی می­فرمودند)­ : اولا دائما باید همّ و حزن قلبى به جهت عدم وصول به مطلوب داشته باشد
و...
فاطمه یعنی شرف،یعنی حجاب, فاطمه فخر زنان، روز حساب

فاطمه یعنی رضای کردگار

شاهکار خلقت پروردگار

درد دلی کردم با حسن آقا

حسن آقا روحانی

شما هم بیایید گفت و گوی من و حسن آقا رو بخونید

راستی...........سلام

 

شاید...........

پاسخ:
علیکم السلام...
  • نازنین روانبخش
  • من این ویدئو رو ندیدم

    اما خودم رو و خانوم های مسلمون رو خوب میشناسم

    زنی که حجاب داره یعنی عفت داره یعنی محجوبه یعنی هر کاری نمیکنه یعنی بدش میاد کاری رو انجام بده که نامحرمی بهش خیره بشه و میدونم که رقصیدن که بی خودی سر و صدا کردن و الکی شاد بودن و جلب توجه نامحرم مخالف باور عفت و حجاب در اسلامه ...

    پاسخ:
    تکلیف امروز ما بعد از تقوا و اخلاص هوشیاری در برابر تحرکات دشمن است.
  • فدایی سید علی
  • اصطلاحات را بهتر یاد بگیریم!
    مانکن: در قدیم به موجودات جاندار و جذابی !!! می گفتند که در خیابان ها و پاساژ ها دیده می شدند ! اما در زمان حال به لطف اعتدال همسران معتدل ! در کاخ های دولتی و با هزینه ی دولتی پیدا می شوند…

    مشاور فرهنگی: به آشناترین افرادی می گویند که در زمان ریاست بر امنیتی ترین نهاد یک استان ! می توانند سخنرانی یک نفر را تعطیل و سپس مردم را بیرون و مسجد را پلمب کنند ! گفتنی است این افراد هر گونه سخنرانی مذهبی را سیاسی تلقی می کنند..

    بودجه فرهنگی: به مفت ترین و بی ارزش ترین و مال البیت ترین بودجه ایی گفته می شود که دولتمردان می توانند برای استفاده ی حزبی و گروهی به اسم کار فرهنگی خرج کنند..!

    مدیر فرهنگی: کسی که بودجه ی فرهنگی را خرج می کند ! سوالی هست ؟!!!

    سگ های زرد: به چیز یا چیزهایی گفته می شوند که در عین طبیعی بودن رنگشان به دلیل خواندن اشعار زرد رنگ می توانند با بودجه فرهنگی توسط مدیران حتما فرهنگی!!! بعد از مرگشان در ایران دفن شوند …!

    جمهوریت: به همان اعتقاد نداشته ی فتنه گر ۸۸ می گویند که این روز ها مدام برای جذب خلق الله تکرار می کند…

    کیش: به مکانی می گویند که دولتمردان برای فرهنگ سازی کار جهادی به دیدن دلفین ها می روند ! گفتنی است از ملزومات سفر داشتن یک عدد کلنگ برای ساختن ظاهری جهادی است !

    ببعی: به چیزی می گویند که ایرانی نیست ! اما به دلیل داشتن ظاهری بامزه و جذاب ! نماد تقلید کردن یک عده از فرهنگ کدخدا می باشد ! گفتنی است این چیز !!! می تواند بع بع را به زبان انگلیسی تلفظ کند…

    کاخ نشین ها: به افرادی می گویند که می خواستند با چماق و هویج ! فرهنگ ایثار و گذشت از دریافت یارانه را به مردم آموزش بدهند ! اما…!

    ساده زیستی: به سبک زندگی ایی می گویند که که بتوان از ته دیگ خزانه ی خالی !!! برای خود و دوستان استخر و سونا و جکوزی درست کرد !

  • جوان عصر مهدی فاطمه ...
  • حضرت علی (ع) :

    در آخر الزمان چیزی  پوشیده تر از حق و آشکار تر از باطل نیست ....

     

    " اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا " 

     یا مهدی (عج)

    پاسخ:
    امیر ملک کلام..
    یا مهدی ادرکنی(عج)

    امام کاظم علیه السلام فرمودند: رجب نام نهرى است در بهشت از شیر سفیدتر و از عسل شیرین‏ تر هرکس یک روز از ماه رجب را روزه بگیرد خداوند از آن نهر به او می نوشاند

    امام على علیه السلام فرمودند :رمضان ماه خدا و شعبان ماه رسول خدا و رجب ماه من است

    ماه رجب، از ماه‏های بزرگی است که طلوع سه امام معصوم، امام علی علیه ‏السلام ، امام محمد باقر علیه ‏السلام و امام جواد علیه ‏السلام را در آن شاهدیم و شروع بزرگ ترین جنبش تاریخ بشری، یعنی برانگیخته شدن پیام آور مهر و محبت، محمد مصطفی صلی‏ الله ‏علیه ‏و‏ آله برای هدایت و سعادت انسان‏ها، در آن اتفاق افتاده است. یاد و نام پیشوایان شهید این ماه، حضرت امام موسی کاظم علیه ‏السلام و امام هادی علیه‏ السلام و نیز پیام‏ آور کربلا، زینب کبری علیه السلام گرما‏ بخش دل‏های مؤمنان است


    اینا دنبال لیبرالیسم اسلامی اند نه اسلام ناب
    پاسخ:
    دشمن را دست کم گرفته ایم...
    مهدیا…
    سر عاشق شدنم لطف طبیبانه ی توست…
    ور نه عشق تو کجا ،این دل بیمار کجا…
    کاش در نافله ات نام مرا هم ببری…
    که دعای تو کجا ،عبد گنهکار کجا…
    اللهم عجل لولیک الفرج
    چه عجیب واقعا...
    پاسخ:
    واقعا...
  • رهروان ولایت
  • سوال اصلی این نوشتار این است که زدودن حیا و تخریب عفت و پاکدامنیِ مردم ایران، بخصوص نسل‌جوان، چه سودی به‌حال دشمن دارد؟ چرا دشمنان ما با صرف هزینه‌های هنگفت، درصدد نفوذ فرهنگی و جایگزینی فرهنگ کثیف غربی به جای فرهنگ ناب اسلامی هستند؟ چرا نخست‌وزیر رژیم جعلی اسراییل، به‌صراحت می‌گوید: «باید از طریق برنامه‌های سکسیِ ماهواره‌ای به ایران حمله کنیم.» چرا فلان شخصیت فرانسوی معتقد است برای نابودی مسلمانان، به‌جای بمب باید «دامن‌کوتاه» بر سر آنان ریخت؟

    این یک حقیقت غیرقابل‌انکار است که اگر شخص یا جمعی، به شهوت‌رانی و لذت‌پرستی مبتلا شدند دیگر نباید از آنان توقع انسانیت و عقلانیت داشت. چراکه شخص «شهوت‌مدار» و «هوس‌محور»، تمام توجه و تمرکزش بر فراهم‌آوردن زمینه برای کام‌جویی بیشتر و بهتر است و اصلاً «هوای‌نفس» را به‌عنوان معبود و خدای خود انتخاب می‌کند و در آستان «هوس» و «شهوت»، بندگی می‌نماید! این همان حقیقتی است که قرآن‌کریم با ظرافت خاصی به آن اشاره نموده است: «...أَفرایْتَ مَنِ اتَّخَذَ إِلههُ هَواه...» [جاثیه/23] یعنی «پس آیا دیدى کسى را که هوس خویش را معبود خود قرار داده است.»

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">